Inktober 2018

Cześć :) tak dawno założyłam tego bloga ,że już wszystkie linki ze zdjęciami się przedawniły ,więc postanowiłam skasować stare posty i zacząć od nowa na starym adresie ;D .
Trochę czasu minęło odkąd aktywnie prowadziłam blog ,przesyt facebookiem i jego chaos w treści doprowadził mnie do refleksji ,że może jednak warto wrócić do publikacji na blogu. :)
Nie wiem jeszcze, czy to będzie regularne ,ale mam nadzieje wrzucać na blog swoje prace co jakiś czas i może też treści od innych artystów ,polecajki ,książki.

Październik jest miesiącem ,który łączy artystów z całego świata pod flagą Inktobera .
W tym roku biorę udział drugi raz ,ale przyznam ,że dość nieregularnie ,a więc na dobry nowy początek wrzucam swoje intkoberki ,jeśli też bierzesz udział zostaw linka ze swoimi pracami ,chętnie poznam nowych artystów ;D :* Pozdrowionka 









Komentarze